30 day song challenge day 08: song that i know all the words to

Day 08 — A song that you know all the words to

I probably know the lyrics to a couple of English songs, but somehow the first song I thought of was Perfume’s “My Color”. I swear this is a Japanese song with the easiest lyrics to remember by heart. There’s only one verse and chorus. The chorus just repeats like three times. And the song has hand actions to go along.

Lyrics under the cut.

Japanese lyrics:

手のひらが世界中 繋がるウィンドウ
指先でつかむのはどの未来?
空を飛び交う 光になって
こんなワクワクも届くのかな
人から人へ繋ぐコミュニティ
ちょっとだけスマートに行きたいの
愛のメロディー つめこんだまま
今日も会いに行くよ

気分はちょっと曇りで
いつもより混んだ電車で
夜更かしで眠いけど
キミからのメール待つの
今すぐ会いたいけど
まだまだかかりそうだし
いつものように 開く
そう手のひら私色

My color ah…

カバンやポケットの中 何色が好きなのかな?
毎日世界中で いろんなことが起きて
好奇心のキーワードを キミにも教えてあげる
アドレスを打ち込んで キミに送信するの

feeling you feeling you
My color My color

手のひらが世界中 繋がるウィンドウ
指先でつかむのはどの未来?
空を飛び交う 光になって
こんなワクワクも届くのかな
人から人へ繋ぐコミュニティ
ちょっとだけスマートに行きたいの
愛のメロディー つめこんだまま
今日も会いに行くよ

気分はちょっと曇りで
いつもより混んだ電車で
夜更かしで眠いけど
キミからのメール待つの
今すぐ会いたいけど
まだまだかかりそうだし
いつものように 開く
そう手のひら私色

My color My color

手のひらが世界中 繋がるウィンドウ
指先でつかむのはどの未来?
空を飛び交う 光になって
こんなワクワクも届くのかな
人から人へ繋ぐコミュニティ
ちょっとだけスマートに行きたいの
愛のメロディー つめこんだまま
今日も会いに行くよ

気分はちょっと曇りで
いつもより混んだ電車で
夜更かしで眠いけど
キミからのメール待つの
今すぐ会いたいけど
まだまだかかりそうだし
いつものように 開く
そう手のひら私色

My color ah…

My color My color
My color My color

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

WordPress Anti-Spam by WP-SpamShield